Općinsko vijeće Općine Velika Kladuša danas je održalo XXXI redovnu sjednicu. Sjednici su prisustvovali i općinski načelnik Admil Mulalić sa svojim pomoćnicima i savjetnicima, a sjednicom je predsjedavao predsjedavajući OV Sejfo Mustafić. Vijećnici su razmatrali i usvojili Izvještaj o izvršenju budžeta za period 01.01.-31.03.2011. godine i Odluku o usvajanju financijskih izvještaja, tromjesečni Izvještaj o izvršenju budžeta za isti period. Za navedeni period budžet je stabilizirajući, bez značajnijih kapitalnih ulaganja, kako bi se što prije sanirale prenesene obaveze iz prethodne godine.
Vijeće je razmatralo i usvojilo i nekoliko odluka, a to su Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o općinskim administrativnim taksama i tarifi općinskih administrativnih taksa, Odluka o imenovanju Tima za koordinaciju u borbi protiv ovisnosti i Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o građevinskom zemljištu. Ovogodišnji Akcioni plan provođenja Programa prevencije lokalne zajednice u borbi protiv zloupotrebe opojnih sredstava jednoglasno je podržan od strane vijećnika. Cjenovnik o visini naknade, načinu obračuna i naplate troškova rada Komisije za tehnički pregled građevina na području općine Velika Kladuša danas je dobio potrebnu većinu. Potreba izmjene postojećeg, odnosno usvajanja novog cjenovnika, javila se kod objekata za koje je visina naknade određena u određenom postotku investicione vrijednosti.
Program manifestacije „Kladuški dani kulture 2011“ podržan je većinom glasova. Programom manifestacije i ove godine u junu i julu planirano je više kulturnih događaja na kojima će učešće uzeti kulturno-umjetnička društva, likovni umjetnici, škole, dječiji vrtići i velikokladuške mjesne zajednice. Većem dijelu „Kladuških dana kulture“ domaćin će biti Mjesna zajednica Vrnograč, u kojoj će biti održan i 9. Krajiški teferič. Manifestacija će biti okončana Festivalom rodoljubive zavičajne narodne muzike „Velika Kladuša 2011“.
Na dnevnom redu se našlo i nekoliko informacija i to Informacija o provođenju Odluke o građevinskom zemljištu, Informacija o radu Biroa rada Velika Kladuša za prethodnu godinu, Informacija o stanju javne sigurnosti na području općine Velika Kladuša za prethodnu godinu, Informacija o izvršenoj obnovi stambenih objekata na području općine Velika Kladuša i poduzetim mjerama za održivi povratak građana Općine Velika Kladuša za prethodnu godinu, Informacija o stanju veterinarstva na području općine, Informacija o stanju u oblasti primarne poljoprivredne proizvodnje na području Općine Velika Kladuša za 2010. godinu i Informacija o učenicima sa posebnim potrebama i učenicima koji ne pohađaju školu.
Na prijedlog vijećnika Demokratske narodne zajednice Brace Kordića sa dnevnog reda su povučene dvije tačke: Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o regulaciji saobraćaja u gradskom području i naseljenim mjestima općine Velika Kladuša i Prijedlog Zaključka o davanju saglasnosti na izmjene i dopune Cjenovnika usluga javnih parkirališta.
Na početku sjednice vijećnici su uputili nekoliko vijećničkih pitanja općinskom načelniku na koje je on dao iscrpne odgovore. U prilogu vijesti možete se upoznati sa sadržajem istih:
Vijećnik Kladuške stranke privrednog prosperiteta Senad Ogrešević uputio je dva vijećnička pitanja i to:
– Da li je tačno da se rješenje o urbanističkoj saglasnosti u Odsjeku za građenje i prostorno uređenje Općine Velika Kladuša mora čekati četiri mjeseca?
– Kada će se na sjednici OV naći Izvještaj o radu i financijskom poslovanju Centra za kulturu i obrazovanje „Zuhdija Žalić“ Velika Kladuša?
Odgovori: Nije tačno da se rješenje o urbanističkoj saglasnosti čeka četiri mjeseca, u jednom periodu dok Služba nije bila kadrovski popunjena urbanistička saglasnost čekala se zaista duži period, međutim to sada nije tako, izjavio je u svom odgovoru općinski načelnik Admil Mulalić. Što se tiče Izvještaja o radu Centra za kulturu isti će u toku ovog mjeseca biti urađen, naime, poznato Vam je da je radno mjesto „direktora“ upražnjeno, da smo za isto raspisali konkurs i da se niko nije prijavio, ali bez obzira na tu činjenicu, izvještaj će u toku ovog mjeseca biti urađen.
Vijećnik Demokratske narodne zajednice Edin Kekić uputio je također dva vijećnička pitanja i to:
– Na koji način će biti riješena raskrsnica preko puta „Grupex“ d.d. Velika Kladuša?
– Mogu li se na službenoj web-stranici Općine Velika Kladuša objaviti vijećnička pitanja i odgovori sa sjednice OV?
Odgovori: Na raskrsnici preko puta „Grupex“ d.d. Velika Kladuša planirali smo postaviti semafore koje već imamo, ali samo postavljanje semafora košta oko 50.000,00 KM što je preskupo, a radi se o magistralnoj cesti za koje je nadležna Federalna direkcija za ceste, ali slažem se da se to u skorije vrijeme treba riješti, odgovorio je općinski načelnik Admil Mulalić. Što se tiče vijećničkih pitanja slažem se sa prijedlogom da se i vijećnička pitanja objave na službenoj web-stranici Općine Velika Kladuša.
Vijećnik Demokratske narodne zajednice Senad Ponjević uputio je jedno vijećničko pitanje:
– Imate li informaciju u vezi dobijanja minibus vozila za prijevoz pacijenata na hemodijalizu, jer sam u dnevnim novinama „San“ pročitao izjavu Federalnog ministra zdravstva Rusmira Mesihovića da su na inicijativu zastupnice u Parlamentu Federacije BiH dr. Hafeze Sabljaković obezbijeđena dva minibus vozila za USK, od kojih je jedno za Veliku Kladušu?
Odgovor: Upoznat sam sa informacijom da je za Dom zdravlja u Velikoj Kladuši namijenjeno jedno minibus vozilo za prijevoz pacijenata na hemodijalizu, ali kada će biti uručeno Domu zdravlja nemam informaciju. Predlažem zaključak da predsjedavajući OV uputi Upit Federalnom ministarstvu zdravstva, kako bi dobili potrebnu informaciju.
Vijećnik Kladuške stranke privrednog prosperiteta Ibrahim Kajtazović uputio je jedno vijećničko pitanje:
– Iz kojih razloga nisu prodani poslovni prostori uz Gradsku sportsku dvoranu odnosno da li je visoka cijena pa se zbog toga ne prodaju ili je nešto drugo u pitanju?
Odgovor: Smatram da cijena po m2 poslovnog prostora nije visoka, ali nije bio uređen vanjski prostor, pa će u toku ovog mjeseca direktor Almir Pajazetović planira asfaltirati prostor oko predmetnih poslovnih prostora, tako da će nakon toga ti poslovni prostori biti prihvatljiviji, odgovorio je općinski načelnik Admil Mulalić.