• Historija
  • Kontakt
PORTAL eUPRAVA
PORTAL eVIJEĆE
Općina Velika Kladuša
  • Naslovna
  • O Općini
    • Poduzetništvo
    • Obrazovanje
    • Kultura
    • Zdravstvo
    • Sport
    • Poljoprivreda
    • Turizam
    • Nevladine organizacije
    • Vjerske zajednica
  • Aktualno
    • Vijesti
    • Javni pozivi
    • Konkursi
    • Javne rasprave
  • Uprava Općine
    • Načelnik Općine
    • Općinske službe
    • Sindikalna organizacija
    • Pristup informacijama
    • Mjesne zajednice
    • Dokumenti
    • Budžet
    • Službeni glasnici
  • Općinsko Vijeće
    • Predsjedavajući Općinskog vijeća
    • Vijećnici Općinskog vijeća
    • Kolegij Općinskog vijeća
    • Radna tijela Općinskog vijeća
    • Nadležnosti Općinskog vijeća
    • Dokumenti Općinskog vijeća
    • Audio snimci Općinskog vijeća
    • Savjet za regulaciju saobraćaja
  • Javne ustanove i preduzeća
    • JKUP Komunalije
    • JKP Vodovod i kanalizacija
    • JU Centar za kulturu
    • JU Centar za socijalni rad
    • JP Radio Velika Kladuša
    • JP Veterinarska stanica
    • JZU Gradska apoteka
  • Dijaspora
  • E-UPRAVA
    • eMatičar
    • eDijaspora
    • Servis 48h
    • E-Vodiči
    • E-Obrasci
    • Brisanje podataka
No Result
View All Result
  • Naslovna
  • O Općini
    • Poduzetništvo
    • Obrazovanje
    • Kultura
    • Zdravstvo
    • Sport
    • Poljoprivreda
    • Turizam
    • Nevladine organizacije
    • Vjerske zajednica
  • Aktualno
    • Vijesti
    • Javni pozivi
    • Konkursi
    • Javne rasprave
  • Uprava Općine
    • Načelnik Općine
    • Općinske službe
    • Sindikalna organizacija
    • Pristup informacijama
    • Mjesne zajednice
    • Dokumenti
    • Budžet
    • Službeni glasnici
  • Općinsko Vijeće
    • Predsjedavajući Općinskog vijeća
    • Vijećnici Općinskog vijeća
    • Kolegij Općinskog vijeća
    • Radna tijela Općinskog vijeća
    • Nadležnosti Općinskog vijeća
    • Dokumenti Općinskog vijeća
    • Audio snimci Općinskog vijeća
    • Savjet za regulaciju saobraćaja
  • Javne ustanove i preduzeća
    • JKUP Komunalije
    • JKP Vodovod i kanalizacija
    • JU Centar za kulturu
    • JU Centar za socijalni rad
    • JP Radio Velika Kladuša
    • JP Veterinarska stanica
    • JZU Gradska apoteka
  • Dijaspora
  • E-UPRAVA
    • eMatičar
    • eDijaspora
    • Servis 48h
    • E-Vodiči
    • E-Obrasci
    • Brisanje podataka
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Općina Velika Kladuša

Javni natječaj FMRPO-a za odabir korisnika grant sredstava Tekućih transfera

21. Jula 2014.
u Nekategorisano
Javni natječaj FMRPO-a za odabir korisnika grant sredstava Tekućih transfera

 Na temelju točke VI. Odluke o usvajanju Programa utroška sredstava s kriterijima raspodjele sredstava Tekućih transfera utvrđenih Proračunom Federacije Bosne i Hercegovine za 2014. godinu Federalnom ministarstvu razvoja, poduzetništva i obrta („Službene novine Federacije BiH“, broj 52/14) i članka 5. Pravilnika o postupcima u provođenju programa razvoja malog gospodarstva („Službene novine Federacije BiH“, br: 50/13, 55/13 isp. i 86/13 ), Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za odabir korisnika grant sredstava Tekućih transfera

 

I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA

Predmet Javnog natječaja je prikupljanje prijava za odabir korisnika grant sredstava Tekućih transfera, utvrđenih u razdjelu 50. Proračuna Federacije Bosne i Hercegovine za 2014. godinu Federalnom ministarstvu razvoja, poduzetništva i obrta (Ministarstvo) („Službene novine Federacije BiH“, br. 99/13 i 45/14)

 

II. NAZIVI PROJEKATA, CILJEVI, KRITERIJI I KORISNICI SREDSTAVA

Grant sredstva će se dodjeljivati po sljedećim projektima:

 

Projekt br. 1: Poticaji inovatorima-pojedincima

Ciljevi programa:

Poticanje inovatora na razvoj inovacija; dovođenje inovacije do proizvoda; poticanje inovatora da krenu u poduzetničke poduhvate i uporaba inovativnog potencijala u stvaranju domaćih proizvoda.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Vrsta proizvoda kojem je inovacija namijenjena; dovođenje inovacije do proizvoda; izvori-način financiranja; priznanja sa sajmova i izložaba; dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Inovatori – pojedinci koji imaju prebivalište u Federaciji BiH.

 

Projekt br. 2: Stipendiranje učenika koji se obrazuju za tradicionalne i stare obrte

Ciljevi projekta:

Unapređenje stručnog obrazovanja stipendiranjem učenika koji se obrazuju za djelatnosti tradicionalnih i starih obrta, stimuliranje svršenih osnovaca da se nastave obrazovati za djelatnosti tradicionalnih i starih obrta.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Uspjeh u osnovnoj školi, odnosno uspjeh u prethodnim godinama školovanja za učenike viših razreda; imovinsko stanje učenika; dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Učenici koji će se u školskoj 2014./2015. godini školovati u srednjim strukovnim školama za djelatnosti koje se obavljaju s pretežnim udjelom ručnog rada, u manjim serijama, pružajući usluge odnosno stvarajući krajnji proizvod tradicionalnog ili starog obrta: bačvar, kazandžija, četkar, dimnjačar, graditelj glazbenih instrumenata, kaligraf, knjigovezac, kovač, krznar, lončar, mlinar, pismoslikar, obućar (ručna izrada i popravak obuće), remenar, stolar – restauriranje i ručna izrada namještaja, staklar, urar (isključivo održavanje i popravci), užar, izrada suvenira na tradicionalni način, krojač (šivanje po mjeri, popravci odjeće), kamenoklesar, lijevanje – odljevi umjetničkih predmeta, puškar – izrada i popravak unikatnog oružja, restauriranje (zgrada, namještaja i dr.), izrada i restauriranje narodnih nošnji, zlatar – filigran, ručno kovanje – umjetnička bravarija, umjetnička keramika, izrada autohtonih suvenira koji održavaju tradiciju grada, proizvodnja i popravak nakita i druge djelatnosti slične navedenima.

 

Projekt br.3: Poticaj udruženjima i komorama

Ciljevi projekta:

Razvoj i afirmacija poduzetništva i obrta; interesno umrežavanje poduzetnika i obrtnika, organizirano zastupanje interesa poduzetnika i obrtnika na zajedničkom tržištu; opstanak i razvoj komorskog sustava u Federaciji BiH, edukacija članova komore i udruženja, organiziranje zajedničkih nastupa na sajmovima.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Namjena projekta; izvori-način financiranja; broj članova udruženja i komora; organiziranost udruženja i komora; ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Udruženja i komore koje svojim projektima promoviraju i potiču razvoj poduzetništva i obrta u Federaciji BiH i imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na neodređeno vrijeme.

 

Projekt br.4: Poticaj obrazovnim institucijama

Ciljevi projekta:

Razvoj i afirmacija poduzetništva i obrta; transfer znanja i tehnologija; ravnomjerniji regionalni razvoj.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Namjena projekta; izvori-način financiranja; ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Obrazovne institucije, koje svojim projektima promoviraju i potiču razvoj poduzetništva i obrta u Federaciji BiH i imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na neodređeno vrijeme.

 

Projekt br.5: Poticaj projektima koje financiraju EU i drugi inozemni donatori

Ciljevi projekta:

Doprinos razvoju i afirmaciji poduzetništva i obrta kroz potporu projektima koje financira EU i drugi inozemni donatori u cilju povećanja zapošljavanja i samozapošljavanja te ravnomjernog regionalnog razvoja MSP-a.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Namjena projekta; izvori-način financiranja; ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Razvojne agencije, tehnološki parkovi, udruženja poduzetnika i obrtnika i fondacije koje svojim projektima promoviraju i potiču razvoj poduzetništva i obrta u Federaciji BiH i imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na neodređeno vrijeme.

 

Projekt br.6: Tehničko usklađivanje (uvođenje ISO i HACCP standarda i osiguranje CE znaka)

Ciljevi projekta:

Povećanje konkurentnosti subjekata malog gospodarstva kroz uvođenje ISO i HACCP standarda; osiguranje CE znaka za proizvode iz Federacije BiH.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Vrsta djelatnosti; izvori-način financiranja; povećanje zaposlenosti; broj zaposlenih; orijentiranost izvozu; ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Subjekti malog gospodarstva definirani po Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstva i Zakonu o obrtu i srodnim djelatnostima koji imaju sjedište na području Federacije BiH, nalaze se u minimalno 51-postotnom privatnom vlasništvu državljana BiH te imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na neodređeno vrijeme.

 

Projekt br.7: Poticaji tradicionalnim i starim obrtima

Ciljevi projekta:

Očuvanje obrtničke tradicije, kulturnog i povijesnog nasljeđa poticanjem tradicionalnih i starih obrtničkih djelatnosti kroz sufinanciranje troškova: provođenje poslovnog plana, nabavke alata i opreme, poboljšanja uvjeta rada u radionici, obrazovanja i stručnog osposobljavanja zaposlenih i izradu reklamnog materijala.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Namjena ulaganja sredstava; vrsta djelatnosti; izvori-način financiranja; povećanje zaposlenosti; broj zaposlenih; pripadnost ciljnoj skupini (osobe s invaliditetom, povratnici i razvojačeni branitelji); ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Obrtnici koji obavljaju obrtničku djelatnost u skladu s Uredbom o zaštiti tradicionalnih i starih obrta (“Službene novine Federacije BiH”, br. 66/09; 38/10 i 16/12) i posluju najmanje 12 mjeseci. Svi korisnici sredstava trebaju imati sjedište na području Federacije BiH, nalaziti se u minimalno 51-postotnom privatnom vlasništvu državljana BiH te imati najmanje 1 (jednog) zaposlenog na neodređeno vrijeme.

 

Projekt br.8: Poticaj poduzetništvu žena

Ciljevi projekta:

Održivost i rast subjekata malog gospodarstva u većinskom vlasništvu žena kroz poticaj žena za većim i lakšim uključivanjem u poduzetništvo kako bi se poboljšali uvjeti življenja žena i stvarala nova radna mjesta.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Vrsta djelatnosti; namjena ulaganja sredstava; izvori-način financiranja; povećanje zaposlenosti; broj zaposlenih; orijentiranost izvozu; pripadnost ciljnoj skupini (osobe s invaliditetom, povratnici); ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Subjekti malog gospodarstva definirani po Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstva i Zakonu o obrtu i srodnim djelatnostima koji su u većinskom (51% i više) privatnom vlasništvu žena i koji imaju sjedište na području Federacije BiH, nalaze se u minimalno 51-postotnom privatnom vlasništvu državljana BiH te imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na neodređeno vrijeme.

 

Projekt br.9: Poticaj poduzetništvu mladih

Ciljevi projekta:

Poticanje mladih osoba na samozapošljavanje, veće i lakše uključivanje mladih u poduzetništvo te stvaranje novih radnih mjesta.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Vrsta djelatnosti; namjena ulaganja sredstava; izvori-način financiranja; povećanje zaposlenosti, broj zaposlenih; orijentiranost izvozu; pripadnost ciljnoj skupini (osobe s invaliditetom, povratnici); ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Subjekti malog gospodarstva definirani po Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstva i Zakonu o obrtu i srodnim djelatnostima koji su u većinskom (51% i više) privatnom vlasništvu osoba mlađih od 35 godina i koji imaju sjedište na području Federacije BiH, nalaze se u minimalno 51-postotnom privatnom vlasništvu državljana BiH te imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na neodređeno vrijeme.

 

Projekt br.10: Subvencioniranje kamata na poduzetničke kredite

Ciljevi projekta:

Poticaj subjektima malog gospodarstva, koji koriste kredite kod komercijalnih banaka za nabavku opreme i izgradnju poslovnih objekata. Korisnicima kredita kod komercijalnih banaka subvencionirat će se kamata do 50% za tekuću godinu.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Vrsta djelatnosti; namjena ulaganja kreditnih sredstava; povećanje zaposlenosti; broj zaposlenih; orijentiranost izvozu; ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Subjekti malog gospodarstva definirani po Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstva i Zakonu o obrtu i srodnim djelatnostima koji imaju sjedište na području Federacije BiH, nalaze se u minimalno 51-postotnom privatnom vlasništvu državljana BiH te imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na neodređeno vrijeme.

 

 

Projekt br.11: Poticaji novoosnovanim subjektima malog gospodarstva

Ciljevi projekta:

Povećanje i održivost novoosnovanih subjekata malog gospodarstva kroz subvencioniranje troškova registracije i troškova doprinosa za novozaposlene djelatnike u trajanju od jedne godine.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Vrsta djelatnosti; broj zaposlenih; povećanje zaposlenosti; ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); pripadnost ciljnoj skupini (žene, mladi, osobe s invaliditetom i povratnici).

Korisnici sredstava:

Subjekti malog gospodarstva definirani po Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstvai Zakonu o obrtu i srodnim djelatnostima koji imaju sjedište na području Federacije BiH, nalaze se u minimalno 51-postotnom privatnom vlasništvu državljana BiH te imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na neodređeno vrijeme, registrirani poslije 13. 11. 2013.godine.

 

Projekt br.12: Poticaj poduzetnicima izvoznicima

Ciljevi projekta:

Poticanje subjekata malog gospodarstva koji izvoze svoje proizvode.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Vrsta djelatnosti; namjena ulaganja sredstava; izvori-način financiranja; obim izvoza; povećanje zaposlenosti;broj zaposlenih; ravnomjerniji regionalni razvoj (stupanj nezaposlenosti); dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Mikro i mali subjekti malog gospodarstva definirani po Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstva koji imaju sjedište na području Federacije BiH, nalaze se u minimalno 51-postotnom privatnom vlasništvu državljana BiH, te imaju najmanje 5 (pet) zaposlenih na neodređeno vrijeme

 

Projekt br.13: Poticaji za promociju poduzetništva

(organiziranje sajmova, okruglih stolova, konferencija, seminara, natjecanja; izdavanje publikacija i brošura; edukacija o samozapošljavanju mladih, žena, osoba s invaliditetom, samohranih roditelja)

Ciljevi projekta:

Poticaji za promociju poduzetništva kroz organiziranje sajmova, okruglih stolova, konferencija, seminara, natjecanja; izdavanje publikacija i brošura; edukacija o samozapošljavanju mladih, žena, invalida, samohranih roditelja, koji svojim sadržajima promoviraju i potiču razvoj poduzetništva i obrta u Federaciji BiH.

Kriteriji za izbor korisnika sredstava:

Vrsta promocije, izvori-način financiranja, dosadašnji poticaji od strane Ministarstva.

Korisnici sredstava:

Organizatori promocije poduzetništva

 

 

III. PRAVO SUDJELOVANJA

Pravosudjelovanjauovomnatječajuimajusljedećekategorije:

a)  subjektimalog gospodarstva definirani u Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstva („Službene novine Federacije BiH“ br: 19/06 i 25/09), sa minimalno 51-postotnom privatnim vlasništvom državljana BiH.

b)  inovatori;

c)  učenici koji se obrazuju za tradicionalne i stare obrte,

d)  komore, razvojne agencije, fondacije i udruženja poduzetnika iobrtnika;

e)  obrazovno-istraživačke institucije;

 

–  Sve navedene kategorije imaju pravo prijaviti se za sudjelovanje po pojedinim projektima iz poglavlja II. ovog javnog natječaja, samo ako su navedeni kao “Korisnici sredstava”u projektu na koji se prijavljuju.

–  Sve navedene kategorije, osim korisnika po projektu pod rednim brojem 2, svojim programima trebaju poticati rast i razvoj malog i srednjeg poduzetništva.

–  Sjedište, odnosno prebivalište svih kategorija treba biti na području Federacije BiH.

–  Sve navedene kategorije, osim korisnika po projektima pod rednim brojem 1 i 2, trebaju imati najmanje jednog zaposlenogna neodređeno radnovrijeme.

–  Sve navedene kategorije, osim korisnika po projektima pod rednim brojem 1, 2 i 11, trebaju poslovati najmanje 12 mjeseci do završetka ovog javnog natječaja.

 

NAPOMENA:

Korisnici poticajnih sredstava koji do završetka ovog natječaja nisu izvršili svoje ranije preuzete obveze po osnovu korištenja poticajnih sredstava ovog ministarstva, nemaju pravo sudjelovanja u ovom natječaju, odnosno njihove prijave se neće uzeti u razmatranje.

Korisnici grant sredstava Ministarstva po programima s bankama, nemaju pravo sudjelovanja u ovom javnom natječaju do ispunjenja svih obveza iz ugovora o kreditu koji su zaključili s bankama.

Podnositelji prijava mogu ostvariti pravo na dodjelu financijskih sredstava samo po jednom projektu iz ovog javnog natječaja.

Pravo na dodjelu financijskih sredstava se može ostvariti samo po jednom javnom natječaju koji raspisuje ovo ministarstvo u tekućoj godini.

 

 

IV. SADRŽAJ PRIJAVE ZA SUDJELOVANJE U JAVNOM NATJEČAJU

Prijava treba biti urađena sadržajno po elementima zahtijevanim u potrebnoj dokumentaciji ovisnoo pojedinomprojektu.

Prijava treba sadržati:

a)   Zahtjevza uključivanje uprojekt

Pod pojmom Zahtjevza uključivanje uprojektpodrazumijeva se popunjen obrazac „Zahtjevza uključivanjeu projekt“.

b)   Obrazac projekta

Pod pojmom Obrazac projekta podrazumijeva se dokumentkoji je urađensadržajnopozahtijevanimelementima.

c)   Ostaliprilozi

Pod ostalimprilozima podrazumijevajuse oni prilozikojise traže odpodnositelja prijave, kojima podnositelj prijave dokazuje je likompetentan,pouzdaniispunjava liredovito svoje zakonskeobveze. Popis ostalih priloga dat je na Zahtjevu za uključivanje u projekt.

 

Zahtjev za uključivanje uprojekt i Obrazac projekta za prijavu na ovaj javni natječaj pripremilo je ovo ministarstvo posebno za svaki projekt i može se preuzeti na web stranici ministarstva www.fmrpo.gov.ba.

 

Prijave koje nisu kompletno popunjene i koje ne sadržezahtijevanu dokumentaciju, bitćeodbijene i neće biti predmet daljnjegrazmatranja Povjerenstva za odabir korisnika sredstava.Sva priloženadokumentatrebaju biti izdana odstrane nadležnihsudskihili upravnih organa.Priložena dokumentane smijubitistarijaod3 (tri)mjeseca oddana objavljivanja ovognatječaja u „SlužbenimnovinamaFederacijeBiH“, izuzev rješenja oregistraciji pravnogsubjekta,uvjerenjao poreznoj registracijii uvjerenja oregistraciji PDV-a.Sve priloženepreslike dokumenatatrebaju biti ovjerene odstrane nadležnihupravnihorgana ilinotaraovjeromnestarijomod 3(tri)mjeseca oddana objavljivanja Javnognatječaja u „Službenimnovinama Federacije BiH“.

 

V. KRITERIJI ZA OCJENU PRIJAVE I IZBOR KORISNIKA

 

Kriteriji za ocjenu prijave utvrđeni su posebno za svaki projekt u poglavlju II. pod nazivom „Kriteriji za izbor projekta“.

Izbor korisnika grant sredstava vrši Povjerenstvo za odabir korisnika sredstava, koje ima zadatak da, u skladu sa odredbama Pravilnika o postupcima u provođenju Programa razvoja malog gospodarstva („Službene novine Federacije BiH“, broj 50/13, 55/13 ispr. i 86/13.), i na temeljupropisanihkriterijaiz Odluke o usvajanju Programa utroška sredstava s kriterijima raspodjele sredstava Tekućih transferai ovognatječaja, izvrši rangiranje korisnika grant sredstava. Ukoliko zahtijevana poticajna sredstva budu veća u odnosu na planirana, Ministarstvo će raspodjelu istih izvršiti u skladu s utvrđenom rang listom do utroška planiranih sredstava. Povjerenstvo za odabir korisnika sredstava imenuje federalni ministar razvoja, poduzetništva i obrta.

U cilju saniranja šteta nastalih prirodnim nepogodama na prostoru Federacije BiH u svibnju 2014. godine, Ministarstvo će prilikom raspodijele sredstava davati prednost korisnicima sredstava s područja koja su bila ugrožena prirodnim nepogodama.

Kako bi dokazali nastale štete, podnositelji Zahtjeva za uključivanje u projekt, dužni su dostaviti dokaze o nastalim štetama na poslovnom objektu, opremi, repromaterijalu ili gotovom proizvodu, s iznosom procijenjene štete. Kao dokaze o nastalim štetama prihvatit će se samo oni dokumenti (potvrde, uvjerenja, zapisnik o nastaloj šteti), koji su izdati od strane nadležnih općinskih organa u sjedištu podnositelja Zahtjeva za uključivanje u projekte.

 

VI. NAČIN PREUZIMANJA POTREBNE DOKUMENTACIJE

 

Potrebna dokumentacija se može preuzeti elektronskim putem na web stranici Ministarstva www.fmrpo.gov.ba ili u prostorijama Ministarstva u Mostaru, Ulica dr. Ante Starčevića bb (Hotel „Ero“) svakim radnim danom u vremenu od 10-14 sati.

 

VII. NAČIN PODNOŠENJA PRIJAVE

 

Prijave sa odgovarajućom dokumentacijom iz poglavlja IV, šalju se preporučeno poštom u zapečaćenim kuvertama na adresu:

 

Federalno ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta

dr. Ante Starčevića bb (Hotel „Ero“) 88000 Mostar,

sa naznakom:

Ne otvarati–po Javnom natječaju za Projekt br.___

 

Na poleđini koverte obvezno navesti:

–       naziv–ime podnositelja prijave;

–       adresu i kontakt telefon:

–       ovjeriti pečatom poslovnog subjekta.

 

Rok za dostavu prijava je 30 dana od dana objavljivanja Javnog natječaja u „Službenim novinama Federacije BiH“, odnosno do 15.08. 2014. godine.

 

Prijave primljene nakon isteka roka bit će odbačene i neće biti predmet razmatranja. U postupku ovog javnog natječaja Ministarstvo ne snosi nikakve troškove sudionicima u natječaju te zadržava pravo da u slučaju opravdanosti poništi ovaj javni natječaj. Prispjela dokumentacija se neće vraćati.

 

 

VIII. OSTALE ODREDBE

Sa podnositeljima prijava prihvaćenih prijava Ministarstvo zaključuje ugovore, kojima će se definirati međusobna prava i obveze ugovornih strana, a posebno načinidinamika korištenja dodijeljenih financijskih sredstava tenadzornadutroškomistih.

Podnositelji prijava čije se prijave odbace, mogu uložiti prigovor Ministarstvu u roku od sedam dana od dana objave rezultata Javnog natječaja u „Službenim novinama Federacije BiH“, radi provjere činjenica i objektivnosti ocjene ponude.

Sve dodatne informacije vezane za ovaj javni natječaj mogu se dobiti svakim radnim danom na brojeve telefona: 036/449-125, 036/449-128, 036/449-123, 036/449-133, 036/449-141, 036/449-145, 036/449-602, 036/449-613 i 036/449-120 u vremenu od 10-14 sati kao i na web stranici ministarstva www.fmrpo.gov.ba.

Predhodni članak

Općina Velika Kladuša i njemačka organizacija „ASB“ donirali krupnu stoku za sedam građana

Slijedeći članak

Sastanak načelnika i predstavnika Moto-kluba „Hrnjica“ Velika Kladuša

Slijedeći članak
Sastanak načelnika i predstavnika Moto-kluba „Hrnjica“ Velika Kladuša

Sastanak načelnika i predstavnika Moto-kluba „Hrnjica“ Velika Kladuša

Najnoviji članci

  • Predstavnici Vlade i Turističkog vijeća USK u Velikoj Kladuši: Projekat razvoja turizma na bazi Starih gradova
  • Čestitka Općinskog načelnika u povodu Dana žena
  • Zbog nepostojanja kvoruma nije održana 15. sjednica Općinskog vijeća
  • Sjednica Vijeća: Na dnevnom redu i Nacrt izmjena i dopuna Prostornog plana Općine Velika Kladuša
  • Poništava se postupak Javne licitacije za prodaju službenih vozila Općine Velika Kladuša
  • Naslovna
  • O Općini
  • Uprava Općine
  • Općinsko Vijeće
  • Aktualno
  • Kontakt
Izrada: WebSolutions

© 2018 Općina Velika Kladuša. Sva prava su zadržana

No Result
View All Result
  • Naslovna
  • O Općini
    • Poduzetništvo
    • Obrazovanje
    • Zdravstvo
    • Sport
    • Poljoprivreda
    • Turizam
    • Nevladine organizacije
    • Vjerske zajednica
  • Aktualno
    • Vijesti
    • Javni pozivi
    • Konkursi
    • Javne rasprave
  • Uprava Općine
    • Načelnik Općine Velika Kladuša
    • Općinske službe
    • Pristup informacijama
    • Mjesne zajednice
    • Dokumenti
    • Budžet
    • Službeni glasnici
  • Općinsko Vijeće
    • Predsjedavajući Općinskog vijeća
    • Vijećnici općinskog vijeća
    • Kolegij općinskog vijeća
    • Radna tijela općinskog vijeća
    • Nadležnosti Općinskog vijeća
    • Dokumenti općinskog vijeća
    • Savjet za regulaciju saobraćaja
  • Javne ustanove i preduzeća
    • JKP Vodovod i kanalizacija
    • JKUP Komunalije
    • JP Radio Velika Kladuša
    • JP Veterinarska stanica
    • JU Centar za kulturu
    • JU Centar za socijalni rad
    • JZU Gradska apoteka
  • Dijaspora
  • E-UPRAVA
    • eMatičar
    • eDijaspora
    • Servis 48h
    • E-Obrasci
    • E-Vodiči
    • E-Obrasci (Služba za privredu)
    • Brisanje podataka
  • Sindikalna organizacija
  • Historija
  • Kontakt

© 2018 Općina Velika Kladuša. Sva prava su zadržana

U svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva www.velikakladusa.gov.ba koristi kolačiće (cookies).
DetaljnijeSLAŽEM SE


Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT